Πως πολυκαταστηματα ξενων συμφεροντων εξαπατα τον Ελληνα με τις τιμες του.
Ψωνιζα τα τελευταια τρια χρονια για τα μωρα μου φορμακια και ζιπουνακια από το καταστημα αυτό, μεχρι που καποια στιγμη περισυ διαπιστωσα πως οι συσκευασιες ειχαν ένα στογγυλο αυτοκολλητο ταμπελακι πανω στο οποιο ειχε ένα μικροτερο σκουρο γκρι αυτοκολλητο. Παροτι εμπορος-και ηθελα να πιστευω πως ημουν εξυπνη εμπορος- δεν υποψιαστηκα απατη από την αρχη.
Περισυ λοιπον, εκανα την κινηση και ξεκολλησα το ταμπελακι. Ειχε την τιμη σε λιρες Βρετανιας. Μια τιμη 30% κατω από την τιμη που πληρωσα εγω σε ευρω!
Εστειλα στην εταιρια email αναφεροντας τα παραπονα μου και μου εδωσαν την πιο χαζη απαντηση! Ότι δηλαδη εχει να κανει η διαφορα με τα κοστη μεταφορων και άλλες τετοιες αηδιες!
Προσωπικα ως Βολιωτισσα επαγγελματιας στηριζω τους ντοπιους επαγγελματιες οσο μπορω και αποφευγω τις αλυσιδες, ακομα και τις Ελληνικες. Μερικες φορες όμως για ορισμενα ειδη καποια τετοια μαγαζια είναι μονοδρομος.
Ενοψει λοιπον τριημερης εκδρομης στο βουνο και ενοψει κακοκαιριας θελησα να παρω στα τρια μου παιδια, ισοθερμικα εσωρουχα. Αναγκαστηκα να παω να ψωνισω στο εν λογω καταστημα, μετα από παρα πολύ καιρο.
Τα εσωρουχα λοιπον, ειχαν 9,90 το επανω και 9,90 το κατω μερος… βεβαια παντα η τιμη σε ευρω με αυτοκολλητα εττικετακια. Και βεβαια υπηρχε το μεγαλο στρογγυλο εττικετακι με το μικροτερο γκρι σκουρο εττικετακι από πανω. Και βεβαια επι τοπου το ξεκολλησα για να δω τι καπελο θα πληρωσω αυτη τη φορα … εν γνωση μου!
Λοιπον του μικρου ειχε 3 λιρες και 4 λιρες (πανω και κατω μερος) και των μεγαλων μου 4 λιρες και 5 λιρες!!!
Εγινα εξαλλη!!! Η απατη εγινε της ταξης του 50% ως και 70%!!!
Τι θα μου ελεγε τωρα η μαμα εταιρια… μεταφορικα εξοδα κι αυτή η διαφορα ??
Γελοιοτητες εχω να πω εγω….
Μου θυμισε τη κατασταση που προσφατα ανεδειξε η εκπομπη: ”μηχανη του χρονου” με τα κατοχικα δανεια. Εκει που η Ελληνες δεν ειχαν να φανε, δανιζαν και τους κατακτητες τους!!!
Στραγγιζουν τον Ελληνα με οποιο τροπο μπορουν!
Ζουμε μια νεα μορφη πολεμου και κατοχης μονο που αυτη τη φορα ειναι υπουλος
και σιγουρα θα αποβει πιο καταστροφικος!!!
Παραθετω φωτογραφιες για του λογου το αληθες...




